AngryBirds AngryBirds https://www.hizliresim.com/akpi9of Pufikto nvn-mutlu @Ece003 Kızlar sizce çok silik çıkmış mı bu sefer yoksa benim kuruntularım mı? 😊
Melekhkn AngryBirds canım var bence benimde böyleydi cok silikdi transferin 10.gunu hayırlısı olsun inşallah
Sevgi09 AngryBirds 8. Gün benim de böyleydi. 9. Gün ilk idrarla yapınca daha iyi göründü çizgi. İnşallah senin de tutunmuştur bebişin 😊
dilaraulusoy AngryBirds canım sana tavsiyem 8-9. Günde direk kan ver bunları hiç yapma şuan negatif zaten çıkmaz ben transferin 8. Günü 150 ydi 9 haftalık şuan.
AngryBirds dilaraulusoy Yaa maşallah 🧿 Sağlıkla gelsin inşallah 😊🌸 Pazartesi oldu transferim hiç hakim olduğum bir konu değil Pazartesi sayılıyor mu? Daha çok erken yaptığımın farkındayım ben hep oldu gibi hissediyorum o yüzden öğrenmek istiyorum 😊
dilaraulusoy AngryBirds pazartesi sayılmaz o. Gün o canım 7 gün olur sen bir baktır için rahatlar varsa da az bi yükseklik olur 70-80 çıkar tahminimce sonra iki güne bir baktıracaksın zaten yükseliyorsa iki katı çok iyi
AngryBirds Sevgi09 Yaa maşallah, bana ve isteyenlere de nasip olur inşallah ❤️🧿 Ben ilk günün sayılmadığını daha şimdi öğrendim bugün daha 5. Günümmüş meğer 😍
AngryBirds dilaraulusoy Pazartesi’yi saymıyorsak bugün daha 5. Gün 🙈 Önerilerinizi dinleyeceğim inşallah mutlu haberi paylaşmak nasip olur 🌸
dilaraulusoy AngryBirds amin canım yaz burdan bekliyorum bende umarım olmuştur rabbim kucağını doldursun
AngryBirds dilaraulusoy İnşallah çok teşekkür ederim yüzümde tebessüm oluşturdunuz, haber vereceğim😊🌸
Olqa40 AngryBirds hayırlı olsun canım inşallah evladınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız. Kaçıncı gün embriyosuydu sizin? Benimde de bu gün üçüncü günü transferimin. 7 gün embriyosu transfer olundu heyecanla bekliyorum
AngryBirds Olqa40 Çok teşekkür ederim, dilerim tüm isteyene nasip olsun 🌸 Bizim 5. Gün embriyosuydu, Pazartesi transfer oldu, aslında tuttu diye düşünüyorum öyle hissediyorum sürekli test yapmak geliyor içimden 🙈
Olqa40 AngryBirds Amin Tüm isteyen her kesin gölüğce olsun inşallah. Hadi hayırlı haber ilk senden gelsin
Damla58 AngryBirds AngryBirds hadi hayrlısı olsun canım benımde salı günü oldu transferimm hayrlı haberler alırız umarım ikimzde🌸
Ruya1106 AngryBirds Canim ilk 5 dakikadaki çıktı ikinci çizgi. Bende gördüm çizgi ar inşallah hamilesindir.
AngryBirds Ruya1106 Evet canım, hemen çıktı 🙏🏼 Ben hamile olduğumu düşünüyorum bakalım Çarşamba kan vermeyi düşünüyorum 😊