SgeceC yazmayı unuttum ama gerçekten çok canice davranıyorlar bana ve bi kadın daha vardı ikimizinde zorluydu ve ikimizde onlara karşı geldik diye zorla normal doğum yaptırdılar ama kadın benim kadar uzun süre kalmadığı için bebeği çok şükür saglikliydi benim ki kötü oldu kurban olsunlar o gece doğurganların çoğu bebeği kötü oldu onlar yüzünden allah bildiği gibi yapsın onları