Merhaba kızlar ben 12 kasım günü 40+3 le doğum yaptım 12 kasım sabahında zaten yarışım olucaktı ama gece 4 gibi tuvalete gittiğim de kanamam olduğunu fark ettim sonra eşimi uyandırıp hastaneye gittik nst muayene derken bişi yok diyip gönderdiler bende yatışımın olduğunu söyledim ama doktor takmadı neyse saat sabah 9 gibi polikilinige gittim orada ki doktor da acil e gitmişsin 2 saat önce burda bakmama gerek yok dedi o sırada benim sancılarım sıklaştı ve kanamam arttı kanamam var dedikten sonra vakti ve 3 cm açıklık var dedi yarış yapalım ben doğumhaneye gittim gider gitmez 2 tane suni sancı bi koldan vermeye başladılar bende ilk doğum olduğu için pek bi bilgim yok bekliyorum saf gibi allah sonra dayanılmaz acılar çekmeye başladım 4 saat geçti uzman doktor gelip bakti ve bu kızın açılması olmuyor sezeryan a alın dedi yarim saat sonra bakın son kez yoksa açılma alin dedi ve gitti akşama kadar gelmedi neyse yarim saat sonra doktor gelip vakti ve parmağıyla yırttı 4 cm yazdı kağıda sonra benim nefesim kesilmeye başladı nabzın düştü ölüyorum diyorum çağırıyorum gelip kapıdan bişi olmaz diyip gidiyorlar hatta bi ara gözüme perde indi bebeğin nabzı düştü ona bile bakmadılar tansiyonum 16 17 arası gidip geliyordu oksijen bağladılar eşimi istedim eşim geldi yalvardım beni burdan al diye doktora sormuş oda karım çok bağırıyor cani çok yanıyorsa sezeryan a alın ne gerekirse yapın demiş doktor eşiniz çok panik yapıyor aslında abartılacak bişi yok demis durumları iyi demişler benin ailene hepsi kapıda sabah 9 dan akşam 22:15 e kadar doğumum gerçekleşti bebeğim doğduğunda hiç ağlamıyordu ve mosmordu oksijensiz kalmis yavrum ilk 5 dakika nefes alamadı 5 dakika sonunda bi cızırtı sesi çıktı aa tamam yaşıyor diyip götürdüler acilen doktor benim dikişlerimi yaparken kan sıçıyordu üzerine bana diyor ki iç kanama geçirebilirsin haberin olsun benim kan kaybından konuşmaya halim yok sadece oğlum nasıl diyorum iyi diyorlar bişi demiyorlar neyse bunlar bitirdi dikişi gittiler işığı da kapattılar üzerine buz gibi yerde dikiş mi bi şekilde çatal da öylece bekliyorum en son bayılmışım gece 1 gibi gözümü açtım halla oradaydım doktora seslendim oğlum nasıl diye iyi diyip kapıda ki diğer doktora aa biz Dicle’yi unuttup diyip gulustuler ben 3 gun yattım hastanede kan değerim ve tansiyonum yüksekti bebegimde başka bi özel hastaneye sevk edildi şuan kuvezde siz hamilesiniz dua edin oğluma inşallah kabul olur bu arada doğumda omuzunu da yerinden çıkartmışlar şikayetçi olacaz onlardan şuan bebekten başka bişi dusunemiyorz hayırlısıyla o çıktıktan sonra şikayet edicez kusura bakmayın biraz uzundu…