Annesininbitanesi1 Msms 36+1 ne zaman gelicek diye sabırla bekliyorum şükür bebeğim kanalda sancılarım oluyor baya haftaya çatı muayenesi var sizin nasıl gidiyor ☺️
SaniyeGoseli Msms 36+4 günlüğüz pazartesi günü son nst son kontrol sonra doğum için tarih verecek doktorum sabırsızlıkla bekliyoruz 🥰
ZeynepSalih Annesininbitanesi1 ne güzel sancılarımız başlamış bnmde haftaya nts var baklm çıkacak mı. Hafıf kasılma hissedıyorum bnde arada
Msms Annesininbitanesi1 ben de çok heyecanlıyım düşünmekten uyuyamıyorum🙈 benim de cumartesi doktor kontrolüm var sanırım o gün çatı muayenem olacak
Esucu 36+4 artık nefes almakta zorlanıyorum yarın ilk nts ye gircem doğumun nasıl olcağına karar vermedim bekliyorum😅😅
Msms Esucu Cerencls5 her doktorun sanırım çatı muayenesi değişiyor benimki de cumartesi kontrolüm var o gün yapacak büyük ihtimal
Annesininbitanesi1 Msms olursa mutlaka haber ver bana nasıl geçtiğini aşırı merak korku ve paniğim ya bu konuda 🙏😞
Ytt @Annesininbitanesi1 hayırlısıyla alırız insallah kucağımıza benımde 35+3 ama bi hafta önden gidiyor sancı dediğin nasıl oluyor benım bugün ağrım vardı baya
Annesininbitanesi1 Ytt amin inşallah canım regl agrısı gibi başladı benim daha sonra karnıma vurdu agrım şimdi kanalda bebek dedi bugün doktorum pelviks kemiklerim ortadan 2 ye ayrılacak gibi agrıyor bebek baskı yaptıkça
Ayseela7 Annesininbitanesi1 bende çok korkuyordum. Bir dakika sürüyor sürmüyor kendini kasma hiç yazdıkları dedikleri gibi değilmiş. Bi acı hissetmedim ama daha önce okuduklarımın korkusu yetti canıma 😀
Msms Annesininbitanesi1 korkulacak hiçbir şey yok☺️ Bugün çatı muayenesi yaptı doktorum kendinizi rahat bırakın.Ben biraz kastım acıdı hafif ama dayanılmayacak gibi değil insanlar abarttığı gibi rahat olun🤗
Cerencls5 Merhaba bizde tam 36 olduk 😇 bebeği aşağı dönmüş aşırı baskı hissediyorum yürürken kasılmalarımız 2 hafta önce başladı ilaçla kontrol altına aldık pazartesi tekrar gidicem. Bana doktorum 38de yapıcam çatı muayenesi dedi acaba geç mi 🤔
31hulya31 Msms nasıl olalım heyecan dorukta 😂 nasıl olacak ne olacak falan diye düşünüyor insan bide af edersiniz sürekli lavabo ihtiyacı inanılmaz derecede zor 😂🙃
CansuDefne07 Msms bizde 36+2 olduk 😍 herhangi bi belirti yok daha bende arada bı kalçadan kramp gibi bişey oluyo onun harici beklemedeyim🤗
Msms CansuDefne07 benim de nstde herhangi bir sancım çıkmadı gece bazen bel ağrım oluyor yatış durumuma göre bekliyoruz biz de doğum şeklinize karar verdiniz mi?