Dilarabozdemir selâm aleyküm canım,bende de prolaktin yüksek idi, dərmanlar kullandım, doktorumu dəyişdim, son an düşünmeyi bıraktım,son 2ay bebek barədə düşünmedim,esime etrafima öyle sorular sormayın dedim, çok şükür iyi sönuc da aldıq, inşallah səndə de öyle olur ☺️ pozitif düşün