Benim ilk testim böyleydi negatif diye attım sonra içim içimi yedi ertesi sabah ilk idrarımla tekrar test yaptım ve bi tık daha koyu çizgi gördüm. Oladabilir,ben çizgiyi görüyorum 😌 ben öğrendiğimde beta hcg 24 ile öğrendim çok çok yeniydi ve aşırı silikti aynı böyle ☺️ Allahımmmm insallah sizede nasip etmiştir 😍 Hastaneye gitmeden sabah bir test daha yapın derim,yada gitmişken filme girmeden kan testi isteyin doktordan 😍🥰