bigunanneolucak Eşim aşılama yaptırmayı kabul etmiyor. Çıldırıcam!!!! (2 dış gebelik 2 kimyasal geçirdim. 1 ay once rahim filmi cekildim temiz cıktı. Sperm testide güzel. Pıhtılaşma cıktı sulandıcırı kullanıyorum) bide aşılama denemek istiyorum ama kabul etmiyor
Kubranur1234 bigunanneolucak canım bence aşılamadan önce yumurta çatlatmak deneyebilirsiniz bana doktorum hep aşılama oda olmazsa tüp Bebek diyordu ben kendim çatlatma iğnesi istedim istediğim gibi de oldu o ay hamile kaldım hem daha uygun ücreti denemekten zarar çıkmaz diye düşünüyorum 🤔
Bilnur bigunanneolucak İnstagram da bi doktor var onun yöntemi ile hamile kalan bir sürü insan var onu bi denemenizi tavsiye ederim Mehmet Fatih karslı
bigunanneolucak Anneyim42 sperm vericeği için. Onların yapacağını biz doğal yolla zaten yapıyoruz dıyo
Anneyim42 bigunanneolucak olur mu öyle şey evet tüp bebek basari oranı daha fazla bu bir gerçek ama aşılama ile hamile olan da çok açıklayın eşinize sperm orda yıkanıyor seçiliyor yumurta buyutuluyor tam çatlama esnasında enjekte ediliyor vs diye
Poncikannesii bigunanneolucak ay pardon da çok mu zeki kendisiii bu kadar insan aşılamayi keyiften yapıyor o zmn
Gamzecelik bigunanneolucak eger baba olmak istiyorsa gerçekten ikna olur 2. Aşılamamla gebe kaldım doğal yolla olmamış belli ki kaybedecek ne var sanki ayrıca sperm doğal yollardaki gibi değil sadece canlı spermleri ayıklayıp enjekte ediliyor normal yolla spermler rahim ağzında kalırken aşılama ile yumurtalara yakın yere bırakılıyor
bigunanneolucak Poncikannesii daha once 4 defa doğal yolla gebe kaldığım için gerek görmüyor açıkcası😒😒
Papatya24 bigunanneolucak Doğal yolla olduğu için hepsi de sağlıksız olmuş olabilir mi zaten bir de bunu düşünse. Aşılamada sağlıklı spermler ayıklanıp seçiliyor diye biliyorum.
bigunanneolucak Kubranur1234 ya o da benim. Aklımda ama rahim filmi çekildim diye değerlendirmek istedim😔😔
Bfduam Kubranur1234 çatlama iğnesi olduğunuz süreçte yumurta takibi Klomen tarzı yapılmış mıydı? İğneyi kendiniz m göbekten yaptınız?
alyaninannesi2 bigunanneolucak mfk deneseniz. İnstagramdan bir bakın. Millet patır patır hamile kalıyor
alyaninannesi2 bigunanneolucak hayır ya adetten 6 gün sonra 2 3 2 3 diye hatırlıyorum. Gün aşırı değil bide bi kaç vitamin kullanıyorsun d3 vs
Bulutm bigunanneolucak adet bitimine gore baslar 3 2 3 4 gbı aralıklarla vitamin ve takviyeler ile yaşam biçimini degstirerek
Kubranur1234 Bfduam evet canım 4 ay klomen kullandım fayda etmedi sonrasında en son ay Femara ve ovitrelle kullandım o ay hamile kaldım iğneyi koldan sağlık ocağında yaptırdım