Busra2013 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah benimde en sonki kontrolde doğum pozisyonunu almış dedi doktorum ama 37 haftada söyleyecekmiş normal yada sezeryan durumunu çarşamba günü 36 olacağız kontrolümüz var bakalım ne diyecek merak içindeyim💞