Nazmomyy Kızlar erken gelir diyolar doğum yapan annelerin haftasını merak ettim ya da şuan kıza hamile olanlar kaç haftalıksınız biz 35+2 olacağız 00.da
UmutsuzPolyanna Nazmomyy bende 20 haftayım suyu az denildi enfeksiyon var hep erken doğum işaretleri 😓
ZZeynepP1903 Valla bizimki tamda öyle zorla içerde tutuyoruz 😂amelıyat oldum serjklajlıyım. Suan 28+5 günlüğüz bakalım ne zamana kadar gidicek 🤷🏻♀️
Nazmomyy Cns34 darısı bana sağlıcakla inşallah heyrcanlı bekleyiş devam ediyor Allah analı babalı büyütsün💞
Berrinkarabudak 37+2 bugün kontrolüm vardı nst ye girdim. Agri bazen kısa süreli adet sancısı gibi gidip geliyor. Bekliyoruz ne zaman gelecek merak ediyorum.
Nazmomyy Berrinkarabudak benimde 34.haftada aynı şikayetler vardı nstye bağladılar herhangi bir sorun gözükmediğini söyledi doktor bakalım hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah🌸
35SD28 UmutsuzPolyanna 23.haftaya girdik bende de enfeksiyon çıktı. Ağrıdan nst ye girdim. Şükür bir sıkıntı yok ama ağrım hâlâ var birazdan toz ilaç içeceğim. İnşallah iyi gelir.
DefneRana Nazmomyy ilk kızımı 40+3 de doğurdm şimdi ikinciye hamileyim 38+6 bugün doktora gittm hala gelmeye niyeti yok 😅
Denal Bnde 35+1 olacam 00.00da kızlar erken gelir diye bende bekliyom ama günüde gelsin kızım sağlıkla ..
Gunesim1 Nazmomyy doğum yapmayan kız annesi olarak yazıyorum 39+5 teyim. Doktor artık gelsin diyor ama gelmiyor :(
Nazmomyy -Arya- bende ufaktan bir iki sancı oldu geçen hafta ama şuan durdu bakalım hayırlısıyla gelsinler🙏💜