Berrinkarabudak hiç korkmayın ve normal doğurun O anı yaşamak çok güzel her anına şahit oluyorsun bebeğin doğar doğmaz görüyorsun bebeği iki normal doğumum var bebek çıktıktan eşinide düşürdükten sonra ayyy öyle bir rahatlıyor ki insan sonra bebeğinle ilgilenmek emzirmek yani sezeryana bakarak daha kolay oluyor doktor bana bebeğin ters böyle giderse sezeryan görünüyor dedi de nasıl panik stres oldum çünkü normal doğumun daha rahat olduğunu bildiğim için çok şükür bebeğim son kontorlde baş aşağı duruyordu dönmüştüde nasıl rahatladım doğum bu canımızdan can iniyo iki türlüsününde zorlukları var tabi siz kendinizi korkutmayin korkmayın