Bugun 37+2 haftalık olduk.hastaneye kontrole gittim doktorum nasıl doğum yapacağına karar ver dedi. Bebegin başı aşağıda. Eğer sezeryan istersen haftaya gün veririm dedi. Normal istersen de haftaya vajinal muayene yapıp Bi darlık varmi bakarım ona göre normal deneyebilirsin dedi. Çok kararsızım korkuyorum. İlk gebeligim.