Minnakelifim Doktorum bi tane önerdi ama çok pahalıdır eczacı içeriği aynı foliwell al dedi bende aldım hamile kalmak istiyorum. Siz ne kullaniyorsunuz
Minnakelifim Mrv1007 Sultann1603 dakpinar- asdfg3 folidoce kullaniyormussunuz hepiniz bu daha uygunmus bilseydim bunu alırdım peki içeriği ne benimkinde folik asit 400 iyot 150 b12 2 mcg
Sultann1603 Minnakelifim ben hamile kalmadan önce doktor başlamıştı kullandm 2 3 kutu snra hamile kaldm valla işe yaradı bnde
Mavimiz Minnakelifim bende diofol kullandım başka vitaminlerde var içinde hamile kalmadan 3 ay başlamıştım. Birde kansızlık önemli hamilelikte. Bebek istiyorsanız şimdiden pekmek için her gün 1 kaşık falan folik asitin yanına.
Hermoniegranger Hamile kalmadan önce eczaneden 400 mg folik asit solgar almıştım 1 ay içtim sonrasında da hamile kaldım doktorum da aynısını yazdı 3 aya kadar kullandım şimdi 14. Haftadayım başka bir vitamine geçtik
Mrv1007 moom222 evet normal gebelik, gebelik öncesi iki ay kullandım. Sonra gebelik olusunca da ilk üç ay kullandım 😍
T1B2Y3 Ben i- mom omega kullanıyorum ,hamileliğim için hazırlık öncesi i-mom primo kullandım bütün vitaminleri kapsıyor extra vitamin kullanmıyorum tavsiye ederim 👶
Esraameliha Follbiol 5 olandn kullandım cnm doktorum gebe kalmadan bunu önerdi gebe kalmadan aile planlamasına gittim