Zuleyha_busra1 Oznurkk sey miydi detaylida mi öyle yaptılar benim detayli 31aralikta henüz girmedim cok iyi eger o sekilde yapiyolarsa
Oznurkk Zuleyha_busra1 evet detaylıda öyleydi. Doktorum da farabi de o da İkili testte bayağı ayrıntılı bakmıştı hatta detaylıya bile girmek istememiştim. Ama doktorum ücretli 252 TL muayene ücreti ödüyorum her gidişimde öyle detaylı inceliyor o da
AysenurPervan Totomoto devlet hastanesinde herhangi bir doktorun yaptığını sanmıyorum, ancak bir sağlık sorununuz varsa da asla riske atmıyorlar. Mesela benim bebeğim ters 9 ay 10 gün dolduğunda dönmezse direkt alırım sezeryana 42 haftayı beklemem dedi doktorum.