Deniz2961 ben numunede Abdülkerim beye gidiyorum, epilepsi hastalığı geçmişim olduğu işin aynı zamanda fakültede de takipliydim şu son aya kadar. İki taraftan da gayet memnunum ben, öyle devlette azarlandım böyle bağırdılar gibi şeylere denk gelmedim yani çok şükür.