aysefatma12
aysefatma12 Listem yok ama diyetisyene gittim gebelik şekerimden dolayı
Diyetisyenim
Beyaz ekmek hamur işi tatlı yememem gerektiğini söyledi
Ve ara öğünde mesela öğlen 1.30-2 gibi sebze yemeği -yoğurt
Akşam üstü 3.30-4 gibi bir kahve fincanı çiğ çerez (kaju badem fındık vb gibi) yanına bir su bardağı ayran içebileceğim söyledi
Çiğ çerez ve ayran müthiş tok tutuyor ve aynı zaman da ayran çok güzel bağırsakları çalıştırıyor tavsiye ederim 😊