rengarenkduduv Hamilebirannee Sanki biraz fazla gibi ama bilmişlikte yapmak istemem. 29 haftalık hamileyim 3.5-4 kg kadar aldım. Ama neticede herkesin hamileliği, vücut yapısı, metabolizması farklı.
mercimeginannesiiii Hamilebirannee Kuzum zayıf hamişler daha erken ve daha çok kilo alıyormuş. Ve bu doktorlar tarafından dahi normal kabul ediliyor. Kaldı ki gebeliği yarılamışsın diğer yarısında da bir 6-10 kilo alsan bence gayet normal. Ben burada okuyorum 30 kilo alan bile var herkesin yapısı farklı. Kendi normalini kendin belirlemelisin. ❤️
Vildan-E Hamilebirannee ilk gebeliğimde toplamda 11 kilo almıştım şimdi ikinciye hamileyim 18 haftada 8 kilo aldım 🤭
Afynl_03 Çokmu bilmiyorum ama oğlumda toplamda 20 kilo alarak doğuma girdim şimdide 21 haftalık hamileyim 6 kilo almışım 🤦♀️
PamirMira mercimeginannesiiii ah keşke dediğiniz gibi olsa 😅 ama maalesef .. o 2. Yarıda birinci yarıda alındığı gibi olmuyor. Hele o son bir ay da nerdeyse 10 kilo birden alınıyor
PamirMira Hamilebirannee 23+2 deyim 65 ile hamile kalmıştım şimdi 63 kiloyum. Mide bulantısı sorunu yaşamadım ama ne yersem sanki bulanacakmış gibi hissini uzun zaman yaşadım o yüzden iştahsızdım ama bebeğin gelişimi çok şükür haftasıyla uyumlu bi sıkıntımız yok
mercimeginannesiiii PamirMira Her gebelik farklıdır. Burada çok okudum son haftalarda bulantıları geri gelip yemek giyemeyen kilo veren, mide yanması yaşayıp kilo veren, veya yemek yiyince baskı hisseden, iştahsızlık yaşayan..
kirpapatyasii1 Hamilebirannee Canim walla 20 .nci haftada bende 6 kilo almıştım şuan 26 haftalık oldum toplamda 11 kilo aldım kafaya fazla takma bebeğin sağlıklı olsun yeter doğumdan sonra kilo verirsin önemli değil 🌸
2melek_annesiii Hamilebirannee 28 hafta 10 kilo aldım çogunluğunu 20 haftadan sonra aldım ilk aylarda verdim bile
Ezgihnm Hamilebirannee bende öyleydim 21 haftalık hamileyken 7-8 kilo almıştım. Sonra doktorum çok hızlı gidiyorsun diyince besleme planı yaptık. Suan 37 ye giricem hamileliğimin basından beri toplam 10 kilo aldım (52 idim 62 oldum) ama bu süreçte oglusum gayet güzel kilo aldı boyu uzadı 😊. Yani diyeceğim o ki hamurişi şeker gibi bebeğe de sana sa faydası olmayan besinleri çıkarıp günlük düzenli yürüyüş yaparsan ( tabi doktorun izin veriyorsa) sonrasında çok kilo almazsın canım
Sude-96 Hamilebirannee 20. haftada 2 kilo almıştım şu an 35 Haftalığın 9 kg aldım Sorduunuz için söylüyorum haftanıza göre aldığınız kilo biraz fazla bence Ama kafaya takılacak kadar da değil bundan sonra dikkat ederseniz hiçbir şey olmaz