ElifB08 canım sıkma canını olsun ama bebeğin kafasının büyük olması dert edilecek birşey değil hatta benim doktorum her gittiğimde dalga geçiyordu geldi benim koca kafalı bebek diye, şükür sağlıkla dünyaya geldi. Hayırlısı neyse o olsun sezeryan yada normal falan diye dert etme hepsinin keyfide çileside farklı oluyor ❤️