ElifB08 Ozlem2904 acaba bu kadar yanılma payı olur mu dersiniz.. suyumda fazlaymış ama gebelik şekerim yok
ElifB08 DefneRana her şey doktor diyorsunuz… Nasıl anlayacağız iyi olup olmadıklarını benimde ilk tecrübem of..
DefneRana ElifB08 kesinlikle şansa galiba biraz gecenin bir yarısı kendi doktorumdan vazgeçtm başka hastaneye gittim bi cesaret sonuç iyi oldu çok şükür bi sürü aksilik oldu ama hepsinin üstesinden geldik doktor sağolsun
ElifB08 Selcans sanırım başka bi doktora gitmekte fayda var… içim rahat değil çünkü çok teşekkür ederim.. bu arada ilk doğumum olacak tecrübesizim 😔
Selcans ElifB08 benimde ilk dogumum olacak doktorum hep normal dogum yaptirdigi hikayeleri anlatıyor, ona guvenmemi sagliyor bu durum. Sizde bence fikir alın aklınızda kalmasın, inşaallah gönlüne göre sağlıklı bir doğum olur 🌸
ElifB08 selenayaligurbuz Estağfirullah, ben bu bebeğin kilo alma durumunu genetik olarak görüyorum.. Yediklerimde öyle çok farklı bir şey yok çünkü sadece süt ve süt ürünlerini çok severim birde meyve tüketirim o kadar
ElifB08 Ozlem2904 yaa inşallah 4’ün üstüne çıkmayız da.. 10 gün sonra çatı muayenesi yapacakmış her şey o zaman belli olacak 😔
hs_mutluluk16 Bugün bir arkadaşım 4 kgy a yakın normal doğum yaptı her şey yolunda giderse olur nasip tabii siz içinizi ferah tutun 🤗
ElifB08 hs_mutluluk16 ay Allahım inşallah normal olmasını çok istiyorum, benimde arkadaşınızın gibi olur 🤲🏼🤲🏼
hs_mutluluk16 ElifB08 bebek başı kanala uyumluysa olur diyor benim doktorum normal doğumu çok istiyorsanız denersiniz olmazsa zaten sezeryana alıyorlar nasıl olsa 🤗 fikrimce
ElifB08 hs_mutluluk16 perine masajına filan başlicam benim kendi kendimi tetiklemem lazım artık olmazsa sezeryan napalım 😔
Poyrazin_annesi Benımde gebelık sekerım cıktı bugun ınsalah bebege kılo yapmaz 😕 yarın dıyetısyene gıdıcem bakalm
ElifB08 Poyrazin_annesi maalesef yapabiliyormuş, ama asıl önemli olan suyunuz olacak.. umarım suyunuzdan bi sıkıntı yaşamazsınız 🤲🏼🤲🏼
ElifB08 Poyrazin_annesi benim arkadaşımda da çıktı bebişi 2800 doğdu maşallah sağlıklı da.. sadece takipli ve diyet yapmanız lazım hiç dert etmeyin
ElifB08 DefneRana çok şükür Rabbime, her anne gibi bende korkuyorum ama sağlıklı olduğunu düşünüp kendimi teselli ediyorum… İnşallah bizde sağlıkla alabiliriz 😔🤲🏼
Susam-reis7 ElifB08 benimde suyum çok fazla sınırdasın dedi doktor ama bunun normal doğuma engel olduğunu bilmiyordum bi açıklama yapmadı bu konuda bana sadece şekerli unlu şeyleri yasakladı suyum azalsın diye
ElifB08 Susam-reis7 normal doğuma engel değil sanırım da fazla olduğunu söyledi sadece. Zaten karnım normalden büyük, görseniz boydan boya çatladım her gösterdiğim şok oluyor çünkü kiloda almadım. Göbek ama aldı başını gidiyor. Doktor diyette yap demedi suyu için anlamadım