Rasev mervetemellll kizlar ben ishal fena gecirdim artik suyum bitmisdi o derecedeydim 1saate 2litre su icdim makarna yedim muz yedim hemencecik gecdi çok şükür tavsiye ederim
mervetemellll Rasev suan ishal gecti gibi ama hep lavaboya gitme istegi geliyor karnima agrilar giriyor😐😐😐
YelizTemizkan doktora gitmediysen git gorun derim canim bende 33 . haftadayım benimde dun sabah basladi ishal 3 defa ciktim wc ye 3. sunden itibaren mideme kramplar girmeye başladı ara ara 5 dk da bir 10 dk da bir 20 dkda bir en fazla dakka olarak girdi acile gittim nts ye soktular ondada sancılarim cijti doguk sancisi ufak ufak 4 defa gorundu igne vurdular bi saat sonra gecti tekrar soktular nts ye gene ayni cikti yatis verdiler erken dogum riski olarak kontrol amacli tabi suan yatiom bugun duzgun cikti sonuclarim biraz daha serum igne falan yarin sabah dr. bakcak tekrar muayene ile eger sknti cikmazsa birakcagni soyledi biraz uzun oldu ama onemli bir konu git ihmal etme gecmediyse ishal ve migdende karninda kramp sanci agri varsa eger durma git tatlm
mervetemellll YelizTemizkan bende gittim.cnm tahlil yaptilar temiz cikti nts ye aldilar sancim cikmadi serum verdiler ama hala gecmedi agrilar
Anneyimmm mervetemellll bende 20 haftalik hamileyim kabizdim.simdide ishal oldum popom sizliyo resmen :(