mervetemellll bende öyle canım ama besinlerle dengede tutuyorum kendimi kabız olacağımı anladığım an kuru kayısı yiyorum. İshal pek yaşamıyorum şükür de. İshal durumunda da bi tatlı kaşığı kuru kahveye limon sıkıp yerim. Kabız yapacak şekilde beslenirim kısaca. Şiddetliyse serum yaparım evde onu da içerim. Su kaybı çok kötü bişey çünkü.