Merhabalar 🌺 Bence kesinlikle yaptırılmalı ben 20.haftamda yaptırdım ve bebeğimin böbreğinde büyüme varmış erkek bu arada sürekli takip gerektiren bir durum ve doğduğunda da hemen ona göre kontrol ediyorlar gerekirse hemen sünnet falan olabiliyormuş. Yaptırmasaydım eğer bunu öğrenemeyecektik. Bize radyoloji doktoru yaptı detaylı ultrasonu 550 tl ödedik sonuçları da doktorumuza götürdük