Sibel2603 canım bende 13 haftalık hamileyim. Aynı şeyi yaşadım. 4 te gittim sadece kese gördü sonra 5 te gittim sadece kese gördü bende çok korktum boş gebelik sandım 6 da gittiğim de gördü bebeğimi de çok mutlu oldum karından bakıyorsa göremez ama vajinal ulstrasyon yaparsa kesin görür boşver karnından haftaya görür sağlıkla kucağına al ❤️