Aysenrr_ eşin eslem isminimi istiyor yukarda yorumlarda okudumda en yakın arkadaşın koyucak diye ismi koymak istemiyormuşsun gerçekten bunun için gerçek dost tartışırmı ben en yakın arkadaşımla çocuğuma aynı ismi koymayı çok isterdim açıkcası sonuçta tek ona özel değil o isim başka bi şey için olsa fedakarlık yapılırda bu konu için sırf arkadaşım kırılmasın falan için böyle düşünme bence kusura bakma üzerime vazife değil belki ama söylemek istedim saçma geldi çünkü bide hamileliktenmidir nedir hormonlarım alt üst hemen sinirleniyorum böyle şeylere 😂😂