Annesininbitanesi1 37+3 ’te yapıldı çatı muaynem çok korkuyordum okuduklarımdan dinlediklerimden dolayı ama okadar kolay birşeymiş ki saniyeler içinde oldu bitti zaten sadece 2 parmağı ile bakıyor bazılarının dediği gibi elini sokma falan gibi bir durum yok asla ben normalde eline diken batsa ağlayan biriyim okadar nazlı olmama rağmen çok rahat geçti ilişkide hissettiğim baskı gibiydi acı veya ağrı olmadı hiç sakın korkmayın kendinizi rahat bırakın bu cumartesi yine kontrolüm var muhtemelen açıklığa bakmak için yine alttan bakacak ama hiç korkmuyorum gerçekten insanlar saçma sapan hikayelerle bizi boşuna korkutmuş