Annesininbitanesi1 Kızlar haftaya 37 oluyorum doktorum çatı muayenesi yapıcam dedi ama çok korkuyorum 😞😞🥺
tgba715 Annesininbitanesi1 benim de yarın muayenem. Alttan muayene olmadınız mı hiç ya da smear testi yaptırmadınız mı? Bence kendini hiç korkutma rahat ol çoğu kişi abartıldığı kadar yok yazıyor burda okuyorum
bsrbsrbsr Annesininbitanesi1 hiç korkulacak bişey değil canım kendini hiç şartlama zaten doktorlar anlayışlı oluyor
Annesininbitanesi1 tgba715 hamileliğimden önce yaptırdım ama 9 aydır ilişkimiz bile olmadı çok tedirginim haftaya nasıl gidicem diye düşünüyorum kara kara
Pelooo Hic korkma canım bende çok korkuyordum iki saniyelik bisey hiç acımıyor benim iliskiye bile girnem çok zor oluyo ona rağmen hiç acı cekmedim
Annesininbitanesi1 Pelooo ay inşallah ya heyecan korku panik hepsi üstümde içimi rahatlatıyorsunuz valla ya 🙏
Gzde218 Annesininbitanesi1 ben de tırsıyorum bayağı ama bebiş çıkacak oradan en fazla 5 saniyelik bir şey diye düşünüyorum cesaret lazım 😁
unemere Annesininbitanesi1 kendinizi ne kadar rahat bırakırsanız o kadar kolay olur. Kötü deneyimlere kulak asmayın. Derin derin nefes alıp verin sakin kalın muayene esnasında. Ben oldum çok kolaydı.
Gzde218 unemere o zaman çatıdan önce halletmek lazım ilişki işini 😁 hamile kalmadan önce daha zor olurdu benim hamilelikte ilişki daha rahat oldu nedense 😁
Annesininbitanesi1 Gzde218 Aynen öyle canım cesaret lazım çatıdan sonra bakalım doğum nasıl olacak merakla bekliyorum 🤔
unemere Gzde218 34. Haftadan sonra bazı doktorlar ilişkiyi yasaklıyor. Vajina hassaslaştığı için kanama olabiliyormuş bunu da nişan zannedip telaş edilebiliyormuş o bakımdan. O yüzden dikkat edin doktorunuza danışın 🤗 kolay doğumlar yaşarız inşallah 🌸
Annesininbitanesi1 unemere ay çok sağolun kendimi hazırlamaya çalışıyorum bebeğime biranönce kovuşmak istiyorum o yüzden dayanabildigim kadar dayanıcam canım
Gzde218 Annesininbitanesi1 doğumu da sadece bir gün bir kaç saat gibi düşünüyorum böyle atlatacağımız bir gün sonunda bebişe kavuşacağımız inşallah kolaylıkla olur. Allah hepimize kolaylık versin inşallah
Annesininbitanesi1 Happy_001 herkes çok zor çok ağrılı olduğunu söylüyor sürekli bende kendimi bir türlü hazırlayamıyorum canım
unemere Gzde218 Bende kendimi öyle motive ediyorum. “ En fazla 24 saat sancı çekersin ama sonunda geçecek 💪🏻“ diyorum kendi kendime 😂