Yenianneadayii 38+2 haftalık hamileyim sanki hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum biran önce doğurmak istiyorum ama tık yok bebek kanalda ama ne zaman çıkıcak belli değil 😂 doğum öncesi siz hissettiniz mi doğuracağınızı yoksa herşey birandamı oldu🤓
-Ozge- Yenianneadayii 38+3 Bende sabırsızlıkla bekliyorum en ufak bir ağrıda kalkıp pilates topunda zıplıyorum ama gelmiyor🤷🏻♀️ Kasım bebekleri çok nazlı 🙂
Merveelisa Yenianneadayii bı anda oldu kanamayla 37+4 de geldi ama 36 dan beri belliydi erken geleceği sancılar ağrılar çok oluyodu bende son günlerde yuruyemiyordum bile
Semakacan Yenianneadayii bende ilk hanileliğimde öyleydim hiç bi belirtim yoktu ne sancı ne bi şey gece birden bire suyum geldi sabaha doğurdum hiç beklemediğim anda oldu 😅
busraaklnc Yenianneadayii 32 ve 34 de erken doğum riskiyle hepimizi korkuttu atlattık çok şükür şimdi de 37+2 gelmek bilmiyor ama 4 gündür felaket ağrım sancım var bezdiim 😂
Yenianneadayii Merveelisa hadi ya doktorda bana 34. Haftada bebek çok aşağıda erken doğum olbilir demişti yattım 2 hafta şimdide gelmiyor valla
Seraykrblt Merveelisa ben 29 haftasından beri sancı ağrı çekiyorum 37+1 deyim bugün hala aynı sancılar ama tık yok erken gelir diye düşünüyordum 20 gün kaldı bakalım ne zaman gelecek nazlı kızım😌
Yenianneadayii Semakacan uyandın mı uykundan bazen içinden patlama sesi geliyormuş duyan varmış çok merak ediyorum yaa
Semakacan Yenianneadayii valla ses felan olmadı ya benim midem bulanıyodu afedersin kusarken suyumda geldi yani baya baya ama tutamıyosun ılık bi şey her yer su olmuştu
-Ozge- Ozie1993 Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah cumartesi kontrolüm var bolca açılma olması umuduyla gideceğim 🙂
Yenianneadayii Ozie1993 tuvaletteyken bende böyle psikolojik bazen dinliyorum karnımı patlama sesi gelicekmi diye 😂
Yenianneadayii -Ozge- ne güzel doktor kontrol ediyor benim açılmam varmı çatım uygun mu daha bilmiyorum 39. Haftada bakıcsm dedi doktor ama o zamana doğururum inşallah