57 gün oldu doğum yapalı bebeğimi emzirmiyorum o yüzden zayıflamak istiyorum süt için yiyip içmiyorum yani ama hala 10 kilo fazlam var.Doğru düzgün oturmuyorum da bebeğim durmuyo ama kilolar kaldı yerinde😢😢beni kısa yoldan zayıflatcak bişeyler söyleyin noluuuur😂😂