Pazartesi test yapym negatif…dedim adete cok var cikmaz bgun yine bitane test aldm adetime 3 gun veya 2 gun var adet takvimi 1 gun iki gun ileri geri oluyor….yine negatif…catlatma ignesi bgun 14.gün bu ay aşırı umutlandm klomen ve igneden dolayı 9 aydr olmyo cift çizgiyi hic goremicm gibi geliyor 😔😔😔😭