butterfly4 merhaba, 3 doğumumu da evde yaptım.Bu dördüncü inşaallah yine evde yapmayı çok istiyorum.Tecrübeli bir ebe ile rahatça evimde dolaşarak istediğimi yaparak tamamen stressiz bir ortamda doğumlarım oluyor.Çok şükür dikişsiz, kordonun geç klemplenmesi,ten tene uzun temas oluyor.Tecrübeli ebe doktordan çok daha iyi yönetiyor süreci.Ben sonuna kadar tavsiye ediyorum 🙂