AEmine aminn inşallahh o günleri göstersin rabbim. Ewet 2 doz iğne 1 doz de tamamlayıcı olarak 3 tane yaptılar. O yüzden de entübe olmadan sadece solunum cihazına bağlandı. Burnundan hava veriyolar. İnşallah onuda en kısa zamanda çıkarırlar da bebeğim evime kucağıma gelir 🤲