Kizlar 33+0 dan slmlar benim erken doğum riskim var doktor aralığın 7 sine kadar dayanırsa iyi olur dedi yatış verdi 29 haftadan beri bu sıkıntımız var sizde durumlar nasıl benim gibi sıkıntısı olan var mı ve hala kızıma isim bulamadik fikirlerinizi alabilir miyim