Cnblt Çocuk istiyoruz dediğimizde önce doktora gittik. Çünkü ikimizde de bir sorun var mı bilmiyoruz. Sağlıklı bireyleriz ama onun sperm deperleri, şekli, hızı, yaşama süresi benim hormonlarım, troid, kan değerlerim, ultrasında yumurtalıklarıma falan her şeye baktırdık doktorda. Sorun olmayınca Folik Asite başlattı 6 ay deneyin olmazsa başka vericem dedi şükür 3. Ayda kaldım 🤍
Doktorda zaten doğrusu sizin yaptığınjz dedi yani çiftlerin hamile kalmadan gelip kontrol olması dedi. Hamile kalınca e ben hamileyim geldim test yapalım sorunum var mı dediklerinde bazen geç olabiliyor müdahale için dedi