sulemete bu izinler bize devlet tarafından tanınmış bir hak. Okul idaresi bu hakkı elinizden alamaz. Sizin insiyatifinizde göreve 32. Hafta dönmek. bu durumda idarenin yapması gereken şey yeniden bir program düzenlemek, eğer ki devlet kurumu ise tabiki çalıştığınız yer. Ha siz insiyatifinizle yerinize gelen kişiyi madur etmemek adına başlamazsınız o sizin tercihiniz. Ama bu konuda size idare dahil kimse baskı yapamaz sonuçta siz size verilen hakkı kullanıyorsunuz bu da gayet doğal bir durum. Ben böyle düşünüyorum canım