Zba Ben öğretmenim. Milli eğitim o duruma pek sıcak bakmıyor açıkçası. Çünkü öğrenciler çok etkileniyor bu durumdan. Benimle başlıyorlar. Sonra 24.haftada ben ayrılınca başka öğretmen geliyor. Ardından 32.haftada ben tekrar dönüyorum başlarına. Sonra doğumda bir kez daha bırakıyorum. Yani etik olmuyor. Öğrenciler etkileniyor. O sebeple pek izin verilmiyor bu duruma.