goflak canım saydıgın belirtiler bende de var 😳 gece sık idrara cıkma sık sık acıkma ve agız kurulugu içtiğim suyun haddi hesabı yok 😂😂
Ama doktorum şeker sonuclarıma normal demişti 75gr şeker verildi açlık 83 sonra 136-140 cıkmıştı yine de cok tatlı yeme demişti bebişin kilosu suyu da normal..eger şekerim cok yüksek olsaydı normal ilerlemezdi dimi??