Polenpolen52 çok geçmiş olsun ins sağ salim kucaginiza alirsiniz ilk kızımda ben hepsini yasadim stres korku endişe öyle böyle 36 da sezaryan oldum.. ikinci de riske atmamak için kullandim bu sefer de karaciger enzimlerim yukseldi inş sağ sağlık kucagimiza alcaz stresten uzak durun stres sonrasında hersey daha ters gidiyor ballı karabiberli süt için öksürüğü mu öyle kestim bende..