Ankaku okadar korktum ki kan geldıgı gun, o korkuyla koştur koştur tekrar doktora gıttım ogun zaten muayene olmustum gayet ıyıydı sorun yoktu, neyse doktor ılacları verdı ertesı gün korkudan agzımın içi dilimin altı yara cıkmıs, ustune grıp oldum , sımdıde oksurup hapsurmaktan çocuga bısey olurmu dıye korkuyorum