123_Ayse
Şeker yüklemesinde benim açlık 110 tokluk 270 ile 229 çıktı
Dahiliyeye gönderdi bebeğin kilosu önden gidiyorsa sıvısı fazlayla insülin başlaticam dedi bende dedim doktor haftasıyla uyumlu diyor dedim diyetisyene gönderdi
Evde ölçüyorum açlıklar 83.85.95 civarı
Tokluklar 135.140.129.132 falan
Akşam tokluklar yüksek benim 165.175.159.200. falan anlamdım bende neden hep akşam tokluklar yüksek 🤷♀️ 1 hafta oldu diyete başlayalı yürüyüş yapıyorum.bol su . Bol yeşillik yoğurt 🥴 anlamadım neden
Evde ölçüm yapıyorum hepsini not alıyorum