Semanurelkun Esraali Allah ıslah etsin, ama bu başımızdakilerden önce buna oy verenleri, gözleri kör kulakları sağır sanki, Ahaber izlemeye devam etsinler
Ece003 Semanurelkun zaten Onlar diyor ya hakkım helal değil diye benimde o malum kişiye oy veren Türkiye’deki hiç bir kula hakkım helal değil
Selin12- Esraali daha bugün 21 yaşındaki genç bir çocuk kapalı otoparktan atlayıp intihar etti balıkesir de
Ece003 Esraali ülkemiz şahlanıyor diyen dayılar yok Allahtan burada boşverin ya dolarla mı maaş alıyoruz 😄kafayı yiycem destan gibi yazasım var ama kimseye faydası yok 2023 biran önce gelsin artık
Selin12- Ece003 bende istiyorum bu ülkede bir şey yazıyoruz ya da söylüyoruz hemen ceza yiyoruz hani demokratik bir ülkede yaşıyorduk hiçte bile onlara göre demokratilik bizim bildiğimiz den çok farklı yakında havayı bile parayla satacaklar insan korkuyor kızartma yapmaya bırak kızartması yemeğe bile koymak çok zor
Ece003 Selin12- yağsız salçasız soğansız yemek olmuyor İnan iki kişi 4.000₺ ile zor geçiniyoruz ki ev kira değil şuan hamileyim ve bebeğim borçla harçla kıt kanaat büyüsün istemiyorum herşeyin en iyisi olsun istiyorum ki bu her bebeğin ve annenin hakkıdır ama yok olmuyor malesef
Busra_Yildiz Esraali geçen sene aldığımız beyaz eşyayı bu sene ikinci el olarak daha pahalıya satabiliyoruz. Geçen ay aldığımız şeyi bu ay aynı fiyata alamıyoruz marketten. Asgari ücret 4.000 olsun diyorlar e tamam olsun ama zaten kaşıkla verip kepçeyle geri alıyorlar isterse 10.000 olsun asgari ücret önemli olan düzenin değişmesi. Hayır seçimi kaybetmiyor o ayrı doğal yollarla da bişey olmuyor adama 💀
Ece003 Busra_Yildiz yazmasam gönül razı değil yazsam Silivri soğuk 🤣hamile halimle hiç çekilmez Silivri
Busra_Yildiz Ece003 kız az önce okudum instada zamanında dolar 7 yi de görür falan diye Twitter da yazanlara dava açılmış hep 😂 YA NE ALAKAA NE ALAKAAAA
Esraali Busra_Yildiz hahah o da bişi mi biri doların cok yükseleceğini yazmış biride imkansız ülkenin içinden gecesi lazım demişti oyle de oldu
Gzmpyrz Esraali ben kiradayım bu sene aldığımız kömürün tonu 1600 TL seneye alınacak kömürün tonu 3600 olmuş şaka gibi eşim askeri personel çok şükür iyi alıyor ama biz bile kredi kartına borç yapıyoruz yetmiyor bir çocuğum var diğerine hamileyim ve hiç birleyen alamadım daha
Esraali Gzmpyrz her sey o kadar pahalı ki o kadar yoksul var ülkede ama biz afirkaya hibe veriyoruz once kendi ülkene bak sonra yarım et gösteriş
Selin12- Esraali canım aaa nasıl yoksulluk var ülkede diyorya hani herkesde araba var ismi lazım değil kişi o yakında ekmeği bile yarım yarım alicaz
Esraali Selin12- zamanında alan aldı şimdi alan alsın bakalım alınabiliyor mu Şahin model bile 30 40 bin
Merve_0109 Selin12- SUs ekonominin kitabını yazmış OOooo 😅😅😅 biri şu Adama gerçeği söylesin lütfen enflasyonun kitabını yazdığını 🤦🤦🤦