Esraali Bende almanyaya yeni geldim ilk zamanlarda markete girdigimde inanamadim herseyi hesap yapmadan alabilmek ne guzelmis dedim eve geldiginde dolu torbalar. Soyledigimde tl ile carpip aaa ama bak burda daha uygun diyen zihin var hala malesef 🤦🏼♀️ Ya da sen ordasin artik sanane diyenler var. Ama gercekten uzuluyorum neden benim ulkem bu durumda, hergun gundemi takip ediyorum sacma sapan konularla algi yaratmasina katlanamiyorum. Burdaki insanlari gordukce gercekten biz genclik falan yasayamadik bu yuzden insanlarda hep bir cekememezlik bir agrasiflik var gecim derdinden birsey yapamiyoruz ki. Esim soruyor bazen sen nasil o kadar az paraya gecindin kaldi ki kimyagerim iyi bir sirkette calistim ama ev kirasina ve karin tokluguna yasadim :) diyorum kredilerle napalim tatile gitmek istersem bu luks kredi cektim hayat bu 🤷🏼♀️