dml33 ayyy valla harikasınız keşke ben de o bilinçte olsaydım. Şimdi hala çok sabırsızım 6+3 üm kesem göründü bebeğim ve kalp atışımız için bekliyoruz inşallah bana da nasip olur🤲🏻 Dualarınızı eksik etmeyin bizlerden lütfen🙏🥰 işin en zor kısmı buymuş bence hala insan hamileliğinin tadını çıkaramıyor🤦♀️