Kader4480 canım sabırlı isen 6+5 te falan hem kalp hem kese kontrolü için gidersin. Ben öyle yaptım. Bazı hanımlar 2 günde 1 kan tahlili veriyo beta kontrolü yapıyor.çook gereksiz.. 5.5 da gidiyor keseyi görüyor/göremiyor stres oluyor. Bence hamileliğin tadını çıkar. Ben adeti 3 gün geçince silik idrar testi ile öğremdim. 2.idrar testi yaptım on gün sonra çizgi koyulaşmıştı ordan da beta hcg arttığını anladım. 6.haftanın sonunda ilk muayeneme gittim. Çünkü öncesinde yok kese gözükmüyo yok kalp atışı duyuldu mu falan çok stres yapan gördüm. 7.8. Haftaya kadar müdahale edilmiyor olumsuz bişi varsa bile. Kanaman varsa hemen git ama.