Kumsallina95 valla benim de 2.gebelik oğlum var hep dağıttım hiç kalmadı ama yengem sagolsun yolladı yeni doğum yaptı küçüldükçe veriyor ben sadece zibin hastane çıkışı 2 tane takım alacağım kendime alışveriş yaptım bugün kar kış olursa sokağa çıkamam diye gerçekten mantıklı yani son zamana bırakmamak lazım