SumsavMah Hanımlar ben 24 haftalkk hamileyim alışveriş yapmak istiyorum ama sizce erken mi ? Bazen diyorum doğum kışa geliyor kış dışarı çıkamam alayım bazen diyorum hele Bi 30a geleyim acele etmiyim?
ElfErk SumsavMah bence erken degil.. alincak şeyler de bitmiyor, simdiden yavaş yavaş başlayın sonraları belki cikamazsnz kar kıs 🌸
Asyaveannesi36 SumsavMah bence indirimleri takip edip alın derim geçen ay aldığım bebek arabası bu ay 800 TL zamlanmış herşeyin fiyatı daha da artacak 🤦🏻♀️
Elsu26 SumsavMah bence erken değil ben 23+3 haftalıkken falan başlamıştım 33 haftalık oldum şimdi anca bitti alınacaklar ütüledim yerleştirdim bi tek hastane çantasını hazırlıcam 😊 biz maaştan maaşa aldık ama sen toplu alacaksan hazır parayla o zaman 30 haftalıkken de alabilirsin 😊
SumsavMah ElfErk aynen canım ya 2.gebelik ama illaki hastane çıkışında zihin bez kendime pijama takım vs vs derken hangisini alacağımı sasiriyorum
asyaninanneyim Asyaveannesi36 yaaa 🤦🏾♀️🤦🏾♀️ Daha beşiğimiz ve bebek arabamız yok. Doğumu annemlere gideceğim diye almadım
RumeysaNur34 SumsavMah 15+3 de öğrendik cinsiyeti canım 23 hafta falan herşeyi hazırdı 24 de beşiğini aldık şuan 27+2 😅😊
SumsavMah RumeysaNur34 hay maşallah ben artık cuma günü net öğrenirim herhalde 😁😁 dua edin müminin mümine ettiği dua kabul olurmuş
asyaninanneyim SumsavMah erken diyenlere hic kulak asma canım bende 28+3 oldum alışverişe 20. Haftadan sonra başlamıştım. Her gecen gün her sey zamlanıyor al koy kenara yiyecek ekmeği varsa her halükarda doğacaklar yiyecek ekmeği yoksa doğacağı gün yine bir sey olur allah göstermesin
SumsavMah asyaninanneyim aynen canım çok haklısın nasibinde varsa giyer yoksa nasibi olan giyer napalim
Asyaveannesi36 asyaninanneyim 26 kasım da büyük indirim felan diyorlar belki ozaman olursa alın bence ben 31+5im herşeyimiz tamam sadece çantaya koyacağım
Ece003 SumsavMah 24. Haftadayım odası dahil herşeyi tamam 🥰herşeye zam geliyor zaten biran önce al bence
SumsavMah Ece003 maşallah canım gül güle kullansın sağ salim kucağınıza alın inşallah ne aldın kıyafet nerdeb aldin
asyaninanneyim Asyaveannesi36 nerde olacakmıs indirim canım. Sey düsündüm doğuma istanbula gideceğim şehir dısına ordan ana kucağı alırım eve dönünce beşik alırım diye düsündüm
SumsavMah Asyaveannesi36 bugün civile gittim zibin 9 tl den başlıyordu hastane çıkışı 50 tlden aslında fiyatlar iyi yani dışarıdaki çocuk mağazalarında aynı cuma günü kontrole gideceğim cinsiyetini tam net öğrenirsem inşallah bebeğe sonra alışveriş yaparım kendime alınacaklar belli zaten bu arada bana dua edin gönlündekini kavuşayim müminin mümine ettiği dua kabul olurmuş hamileyiz birde mevlam elimizi boş cevirmesin
SumsavMah asyaninanneyim ana kucaklari hem sallanıyor hem her yere götürülüyor bence beşik alma şimdi madem annelerde kalcaksn
Asyaveannesi36 SumsavMah Rabbim gönlünüze göre versin inşallah bizim hayalimiz hep minnoş bir kızımız olmasıydı çok şükür bir kızımız olucak dilerim kalbinizde geçen olsun 🙏🏻💙
guzelbebegimmmmm SumsavMah ben de bugün civile gittim. Gerçekten fiyatları iyiydi. Oğluma da oradan alıyorum kumaşını beğeniyorum☺️
Ece003 SumsavMah indirimler olduğunda çok daha uygun oluyor indirimleri kolla kasım sonunda blackfriday indirimleri oluyor herşey daha uyguna geliyor