kızlar ne zaman cinsiyeti net belli oldu bebeklerinizin ne zmn gitsem Bi büyüğü erkek küçüğü benziyor diyorlar başka bir Dr ikisinde kıza benziyor dedi başka biri büyüğü kız küçük göstermiyor dedi haftaya radyolojiyr detaylımız var kesin orda belli olur mu cok kafama takıldı ya ne zmn net olcak doktor sürekli diyo ikizleri ayırmak zor falan siz ne yaptınız