N01AKCAN canım robin sanırım kürt ismi benımde kızım olck kürtce ısım koycm rona ama rona denılınce normal ısım gıbı gelıo robın bıraz kotu duruo eymen ıyı ama yanına kürtce farklı bır ısım bulun mesela benım kızım olck adı rona ılerde erkek cocugum olursa ods rony olck ıkısnın anlamı aynı ıkısıde kurtce ısım robın yerne farklı bır kurtce ısım buk derım ama sen annesısın sen bılırsın🌸