Cnblt Bartın maalesef ki kadın doğuma geldik 13’ haftalık olması lazım dedi şaştım yani ben bu bebek sağlıklı mı değil mi kaç haftalık kese var mı nerden bilicem şaçmalık randevu al diyorlar o da 2 hafta en az allahtan randevum var ama bu sefer de doktorlar geç geliyor böyle sorumsuz yer maalesef 🙆🏼♀️