Merhaba bebeğimin 2 hafta once hıdrosefalisinin oldugunu öğrendım 2 perınatologa gıttım ama hepsı gebelık sonlandırılması ıstedı ama pes etmedm yarın baska sehırde bır doktora gıdıcem bir umut, cocugumun beyın sıvısının azalması ve bitmesi, bebeğimin gelişmesi sağlıklı olması ıcın dua eder mısınız