Her gebelik bir değil kimi adet öncesi öğreniyor kimi adet günü yada adet sonrası içini rahatlatmak adına şunu söyleyebilirim geçmiş kimyasal gebeliğimde adet günüm geçmişti test yaptım çıkmamıştı 7nci günüde yaptım yine çıkmamıştı adetten 15 gün sonra yaptım çıkmıştı geç döllenme olmuş diyeceğim o ki umudunu kaybetme içini ferah tut ağrı kesici falan da kullanma belli olana kadar kız arkadaşım da adet gecikmesi 15nci gün pozitif gördü testi inşallah vardır Dualarım seninle 💃🏽✨🤗