Cnblt olabilir 38 günde bir oluyorum oluyorum ama sonuç ne çıkarsa çıksın üzülmeyin hayırlı zamanda hayırlı evlat olur inşaAllah bende çok istiyodum 2 ay denedik biz artık ümidimi kesmiştim 2 buçuk senelik evliyim kendi kendime olmaycak diye düşünmeye başladım o stresten çıktım çok şükür 6 haftalık hamileyim sizde kafanıza çok takmamaya çalışın biliyorum zor oluyor ama sizin için en iyisi öyle olur 😊🤲